سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسعود مختاری

هولوکاست؛ مرغ تخم طلای صهیونیست ها

 طرح جدی «مظلومیت یهود» از مهمترین سیاستگذاری های فرهنگی و هنری امروز در تمدن جهودزده غرب است.
همان گونه که مسلمانان در طول تاریخ ، شهیدان مظلوم خود را دارند و از حماسه آفرینی های عظیم ایشان نیرو می گیرند ، یهودیان نیز برای خود «هولوکاست» - یعنی ماجرای کذب قتل عام 6میلیون یهودی در اتاقهای گاز و سوزاندنشان در کوره های آدم سوزی - را ساخته اند! کارکرد هولوکاست به جهات سیاسی و فرهنگی شبیه سازی شده ای این چنین است ، با این تفاوت اساسی که هولوکاست آن گونه که یهودیان صهیونیستی چون اسپیلبرگ در فیلم «فهرست شیندلر» روایت می کند ، یکسره دروغین و تحریف شده است.

                                             ادامه مطلب...

فهرست مطالب صهویست شناسی

 صهویست شناسی
نگاهی به صهیونیسم از درون صهیونیسم ***عقاید یهود در کتاب تِلمود *** توطئه ها ی یهود *** دنیا بازیچه یهود  *** پروتکل ها یهود *** من حتی یک ریال نمی‌دهم *** کوکا کولا *** Babylon *** فتوای مراجع در مورد کالا های صهیونیستی   بخش اول    و   بخش دوم *** استراتژی ما در برابر فیلم فتنه *** هولوکاست؛ مرغ تخم طلای صهیونیست ها


من حتی یک ریال نمی‌دهم

من حتی یک ریال نمی‌دهم

 

من نسکافه نمی‌خورم!

                             نسکافه داغ است

          داغ‌تر از آن تکه سربی که نشست توی سینه‌ی محمد

                                      وقتی نشسته بود

                                                          در آغوش پدرش

 ادامه مطلب...

کوکا کولا

   کوکا کولا  

وزارت خارجهی رژیم اشغالگر قدس در روزنگاری که برای سال 1345 منتشر کرده، شش واقعه را حیاتی خوانده است. مخالفت صریح شرکت کوکاکولا با تحریم اسراییل از سوی کشورهای اسلامی یکی از این وقایع است. این شرکت در سال 1356، به پاس سیسال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی و مقاومت در برابر تحریم مسلمانان از سوی هیات اقتصادی اسراییل مورد تشویق قرار گرفت.

 ادامه مطلب...

Babylon Ltd

Babylon Ltd

شرکت سازنده و ناشر فرهنگنامهی بابل* که این روزها نام کمابیش شناختهشدهای است، در سال 1375 در سرزمینهای اشغالی تاسیس شده است. این شرکت هماکنون با بهکارگیری حدود هشتاد نفر، دفاتری در اسراییل و آلمان دارد.

نام و نشان عجیب این شرکت یکی از نخستین عناصری است که توجه مخاطب را به خود جلب میکند. برگزیدن نام یک دولت باستانی که روزگاری یهودیان در آن زیستهاند و استفاده از تصویر سرزمینی سبز در میان دو نهر آب، یادآور آرمان موهوم حکومت یهودی از نیل تا فرات است. فراموش نکنیم که آنچه نشان تجاری شرکت مینمایاند، قلمرو سرزمینی همان دولتی است که این شرکت نامش را بر خود دارد. جالب آنکه کرهی زمینی که شرکت بابل به تصویر کشیده است، به جز همین دو رود و قلمرو میان آن هیچ جای دیگری ندارد!

عجیبتر اینکه این شرکت دو پایگاه یکسان در اینترنت دارد که در یکی از این دو هیچ نام و نشانی از اسراییل پیدا نمیشود و به جای آن نشانی دفاتر شرکت در فلسطین، اردن و دیگر کشورهای اسلامی نوشته شده است!

 

*که به اشتباه بابیلون خوانده میشود؛ در حالیکه بابیلون برگردان انگلیسی واژهی بابل است.

 

برکرفته از: http://muslimstudent.blogfa.com

 

 


فتوای مراجع در مورد کالا های صهیونیستی2

فتوای آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی

 یک شرکت، نهاد یا موسسه‌ی خارجی یا داخلی، از یکی از راه‌های زیر، از دشمنان امت اسلامی پشتیبانی می‌کند:

        بخشی از سود آن در اختیار رژیم اشغالگر قدس یا نهادهایی گذاشته می‌شود که مستقیماً با اسلام و جوامع اسلامی مبارزه می‌کنند؛

        مدیران شرکت، پشتیبانی خود را از رژیم اشغالگر قدس یا نهادهایی که مستقیماً با اسلام و جوامع اسلامی مبارزه می‌کنند، اعلام کرده‌اند؛

        دارایی، سود فروش یا اعتبار شرکت در راه گسترش اسلام‌ستیزی و اسلام‌گریزی مصرف می‌شود.

 ادامه مطلب...

فتوای مراجع در مورد کالا های صهیونیستی1

 
فتوای رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی

بسم الله الرحمن الرحیم

کراراً دولت‌های اسلامی را دعوت به اتحاد و برادری نموده‌ام، در مقابل اجانب و ایادی آن‌ها که می‌خواهند با ایجاد نفاق در بین مسلمین و دولت‌های اسلامی، ممالک عزیز ما را در تحت اسارت و ذل* استعمار نگه دارند و از مخازن معنوی و مادی آن‌ها استفاده کنند.

کراراً دولت‌ها را به خصوص دولت ایران را از اسراییل و عمال خطرناک آن تحذیر نمودم. این ماده‌ی فساد که در قلب ممالک اسلامی با پشتیبانی دول بزرگ جایگزین شده است و ریشه‌های فسادش هر روزی ممالک اسلامی را تهدید می‌کند، باید با همت ممالک اسلامی و ملل بزرگ اسلام ریشه‌کن شود.

 ادامه مطلب...

عقاید یهود در کتاب تِلمود:

 عقاید یهود در کتاب تِلمود:

تورات ( عهد عتیقی ) که اکنون در دست یهودیان است، آن تورات اصلی نیست. بلکه تورات فعلی نوشته بعضی از دانشمندان یهودی است.

بر همین تورات شرح ها و تفسیرهای گوناگونی نوشتند که این شرح ها را خاخام ( یوخاس در سال 1500 م ) جمع آوری کرد و چند کتاب دیگری که بین سال های ( 230 – 500 م ) نوشته شده بود به آنها افزود و نام آن را تلمود ( یعنی تعلیم و دیانت یهود ) گذاشت. این کتاب نزد یهودیان بسیار مقدس و در ردیف تورات قرار دارد.

حتی گرافت می گوید: « بدانید که گفتار خاخام از گفتار پیامبر بالاتر است.» ( الکنز المرصود فی قواعد الیهود – ص 33 )

به قسمتی ازافکار یهود در تلمود توجه نمایید:

1- خداوند از آنکه یهود را به چنین حالی گذاشته است سخت پشیمان است، به طوری که هر روز به صورت خود لطمه می زند و زار زار گریه می کند. گاهی از چشمانش دو قطره اشک به دریا می چکد، و آنچنان صدا می کند که تمام اهل جهان آن را می شنوند و آب های دریا به تلاطم می افتد و زمین به لرزه در می آید.

ادامه مطلب...