سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسعود مختاری

عقاید یهود در کتاب تِلمود:

 عقاید یهود در کتاب تِلمود:

تورات ( عهد عتیقی ) که اکنون در دست یهودیان است، آن تورات اصلی نیست. بلکه تورات فعلی نوشته بعضی از دانشمندان یهودی است.

بر همین تورات شرح ها و تفسیرهای گوناگونی نوشتند که این شرح ها را خاخام ( یوخاس در سال 1500 م ) جمع آوری کرد و چند کتاب دیگری که بین سال های ( 230 – 500 م ) نوشته شده بود به آنها افزود و نام آن را تلمود ( یعنی تعلیم و دیانت یهود ) گذاشت. این کتاب نزد یهودیان بسیار مقدس و در ردیف تورات قرار دارد.

حتی گرافت می گوید: « بدانید که گفتار خاخام از گفتار پیامبر بالاتر است.» ( الکنز المرصود فی قواعد الیهود – ص 33 )

به قسمتی ازافکار یهود در تلمود توجه نمایید:

1- خداوند از آنکه یهود را به چنین حالی گذاشته است سخت پشیمان است، به طوری که هر روز به صورت خود لطمه می زند و زار زار گریه می کند. گاهی از چشمانش دو قطره اشک به دریا می چکد، و آنچنان صدا می کند که تمام اهل جهان آن را می شنوند و آب های دریا به تلاطم می افتد و زمین به لرزه در می آید.

2- هرگز خداوند از کار های ابلهانه و غضب و دروغ برکنار نیست.

3- قسمتی از شیاطین از فرزندان آدم هستند. آدم زنی داشت از شیاطین به نام لیلیث که مدت 130 سال همسر آدم بود و شیاطین از نسل او متولد شدند. حواء در این مدت 130 سال جز شیطان نزائید زیرا او هم همسر یکی از شیاطین شده بود.

4- ارواح یهود از ارواح دیگران افضل است، زیرا ارواح یهود جزء خداوند است، همچنان که فرزند جزء پدرش می باشد. و روح های یهود نزد خداوند عزیزتر است، زیرا ارواح دیگران شیطانی و مانند ارواح حیوانات است.

5- نطفه غیر یهود مثل نطفه بقیّه حیوانات است.

6- بهشت مخصوص یهود است، و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمی شود. ولی جهنم جایگاه مسیحیان و مسلمانان است و در آنجا فایده ای جز گریه و زاری عاید آنها نمی گردد، زیرا زمینش از گل و بسیار تاریک و بدبو است.

7- بر یهودیان لازم است که املاک دیگران را خریداری کنند تا آنها صاحب مِلک نباشند و همیشه سلطه اقتصادی برای یهود باشد.

8- پیش از آنکه یهود نفوذ و سلطه کامل خود را به دست آورد لازم است جنگ جهانی بر پا شود، دو ثلث بشر نابود شوند. در این وقت، مدت هفت سال یهود اسلحه های جنگ را خواهند سوزانید و در این وقت است که دندان های دشمنان بنی اسرائیل بیست و دو ذرع خارج از دهانشان بیرون خواهد آمد.

9- هنگامی که مسیح حقیقی پا به عرصه وجود گذارد، یهود آنقدر ثروت و مال خواهد داشت که کلید صندوق هایشان را سیصد الاغ نمی تواند حمل کند.

10-کشتن مسیحی از واجبات مذهبی ما است و پیمان بستن با او، یهودی را ملتزم به اداء نمی کند.

11- رؤسای مذهب مسیحیان و هر که دشمن یهود است باید در هر روزی سه مرتبه لعن کرد.

12- کلیساهای مسیحیان که در آن سگ های آدم نما به صدا در می آیند به منزله زباله خانه است.

13- اسرائیلی در نزد خداوند از فرشتگان محبوبیت بیشتری دارند و از اعتبار زیاد تری برخوردار می باشند.

14- اگر یک نفر غیر یهودی، یک یهودی را بزند مثل آن است که به عزت الهیه جسارت کرده است، و جزای چنین شخصی جز مرگ چیز دیگری نیست و باید او را کشت.

15- اگر یهودیان نبودند، برکت از روی زمین برداشته می شد و آفتاب ظاهر نمی شد و باران نمی بارید.

16- سگ افضل از غیر یهودی است زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد ولی نان دادن به اجنبی و غیر یهودی حرام است.

17- ربودن اموال دیگران به وسیله ربا مانعی ندارد، زیرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غیر یهودی امر می فرماید.

18- غیر یهودی هر چند نیکوکار و صالح باشد باید او را به قتل رساند و حرام است غیر یهودی را نجات بدهید.

19- تعدی و تجاوز به ناموس غیر یهودی مانعی ندارد، زیرا کفار مثل حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست.

20- یهودی حق دارد زن های غیر مؤمنه را به زور برباید و زنا و لواط به غیر یهودی عقاب و کیفری ندارد.

21- هر گاه یک نفر یهودی جلوی زن خود با زنی زنا کند، زن او حق ندارد مانع او شود یا بر علیه او شکایت کند.

22- قسم دروغ خوردن جایز است مخصوصاً در معاملات با غیر یهود.

23- ما ملت برگزیده خداوند هستیم بر همین اساس خداوند برای ما حیوانات انسانی خلق کرده، زیرا می دانست که ما احتیاج به دو قسم حیوان داریم، یکی حیوانات غیر ناطقه و بی شعور مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و با شعور مانند مسیحیان و مسلمانان و بودائیان. و برای آنکه بتوانیم از همه آنها سواری بگیریم، خداوند ما را در جهان متفرق ساخته است.

یهود، دشمن بشریت

از آنچه بیان شد، افکار خطرناک یهود روشن شد، و اگر اسرائیل با این عقاید باطل باقی بماند، جهان روی آرامش را نخواهد دید. این فقط گوشه ای از عقاید باطل این قوم است که ذکر شد. با دانستن این عقاید دیگر نباید از جنایات وحشتناکی که آنها مرتکب می شوند تعجب نمود.

کشتن زنان و کودکان بی دفاع، بیرون کردن مسلمانان و مسیحیان از سرزمینهایشان با زور گلوله، جنایات هولناکی که قلم از نوشتن آنها شرم دارد همه و همه جزو اعتقادات و باور های باطل این قوم خبیث می باشد.

قرآن کریم این قوم را مورد مذمت قرار داده است تا جایی که پیامبران الهی این مردم لجوج را مورد لعنت قرار دادند.

ü بدترین دشمن مؤمنان:

« لَتَجِدَنَّ اَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنوا الیَهودَ و الّذینَ اَشرَکوا... » ( مائده / آیه 82

 قومی پیمان شکن و تغییر دهنده کتاب های آسمانی:

« فَبِما نَقضِهِم میثاقَهُم لَعَنّاهُم و جَعَلنا قُلوبَهم قاسِیَةً یُحَرِّفونَ الکَلِمَ عَن مَواضعه و نَسُوا حظّاً مِمّا ذُکِّروا بِهِ وَ لا تَزالُ تَطَّلِعُ عَلی خائِنَةٍ مِنهُم اِلّا قَلیلاً مِنهُم. » ( مائده / آیه 13 و مانند آن آیه 41 )

چون یهودیان پیمان خود را شکستند ما آنها را از رحمت خویش دور ساختیم و دلهایشان را سخت و سنگین نمودیم. آنها کلمات الهی را تحریف می کنند و از محل و مسیر آن بیرون می برند و قسمت های قابل ملاحظه ای از آنچه به آنها گفته شده بود به دست فراموشی سپردند. هر روز به خیانت تازه و جدید ار آنها پی می بریم مگر دسته ای اندک از آنها که از جنایت برکنارند.


ü نسبت دهندگان دروغ به خداوند:

« وَ قالَتِ الیَهودُ یَدُ اللهِ مَغلولَةٌ غُلَّت اَیدیهِم وَ لُعِنُوا بِما قالوا بَل یَداهُ مَبسوطَتان یُنفِقُ کَیفَ یَشاء... » ( مائده / 64 و نیز بقره / 59، 75، 79 )

( برخی ) یهودیان گفتند دست خدا به زنجیر بسته شده ( خداوند در پاسخ این تهمت و عقیده باطل فرمود ) دست یهود در زنجیر باد، و به خاطر این سخن ناروا از رحمت خدا دور شوند. ( نه تنها دست خدا بسته نیست ) بلکه هر دو دست خدا گشاده و باز است و هر طور بخواهد و به هر کس بخواهد می بخشد. ( دو دست خداوند کنایه از قدرت خداوند است. )

از آیاتی که بیان شد معلوم می شود که برخی یهودیان برای رسیدن به هدفشان دست به هر کاری می زنند. اگر چه لازمه آن تغییر کتب آسمانی و تهمت زدن و دروغ بستن به خداوند و کشتن پیامبران باشد. با قومی که چنین افکار پلیدی دارند نمی توان کنار آمد. تنها راه نجات مردم دنیا و محفوظ ماندن احکام الهی و کتب آسمانی، نابودی چنین افکاری در جهان است.

و اگر امام خمینی ( قدس سره شریف ) بر محو و نابودی رژیم غاصب اسرائیل اصرار و تأکید داشتند به خاطر آن بود که آن حکیم فرزانه از روحیات و عقاید باطل این رژیم اطلاع کامل داشتند.

 

دیدگاه امام خمینی درباره اسرائیل:

1- اسرائیل باید از بین برود.

2- اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود. ( صحیفه نور – جلد 17 – ص 14 )

3- اسرائیل دشمن بشریت است. (همان – جلد 11 – ص 192 )

4- بر مسلمین و بر دولت های اسلامی است که با هم متحد شوند و این جرثومه فساد ( اسرائیل ) را از بن و بیخ بر کنند. ( همان – جلد 6 – ص 50 )

5- سران کشور های اسلامی باید توجه داشته باشند که این جرثومه فساد ( اسرائیل ) را که در قلب کشورهای اسلامی گماشته اند، تنها برای سرکوبی ملت عرب نمی باشد، بلکه خطر و ضرر آن متوجه همه خاورمیانه است. نقشه استبداد و سیطره صهیونیسم بر دنیای اسلام و استعمار بیشتر سرزمین های زرخیز و منابع سرشار کشور های اسلامی می باشد. و فقط با فداکاری، پایداری و اتحاد دولت های اسلامی می توان از شر این کابوس سیاه استعمار رهایی یافت.

( همان – جلد 1 – ص 209 )

برگرفته از: http://iman86.parsiblog.com