سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسعود مختاری

آخرین اخبار انتخابات

آخرین اخبار انتخابات

 

* محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص نظام در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92، گفت: خیلی زود است که بخواهیم در این مورد صحبت کنیم.

وی افزود: در زمان مقتضی به صورت تفصیلی در این‌باره صحبت خواهم کرد.

 

* نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برای بازگشت اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات آینده ریاست‌جمهوری سه شرط گذاشت.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی با بیان اینکه جریان اصلاحات نتوانست آرای لازم مردم را برای پیروزی در انتخابات 88 به دست آورد، گفت: پس از شکست اصلاح‌طلبان در انتخابات، آنها حاضر به قبول واقعیت نشده و با عنوان کردن بحث تقلب در انتخابات و عدول از قانون اساسی، زمینه تشویش در کشور و سوءاستفاده بیگانگان را فراهم کردند.
وی تبدیل رقابت قانونی انتخابات به فتنه‌ای عمیق را ناشی از قانون‌گریزی اصلاح‌طلبان دانست و افزود: راه‌هایی برای بازگشت به نظام برای افرادی که در جریان فتنه سکوت کرده یا به طور غیرمستقیم در مقاطعی از آن حمایت کردند وجود دارد.
 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: این افراد با توبه، اقرار آشکار به اشتباهات خود و تعهد به پذیرش اصول و مبانی نظام می‌توانند راه خود را برای ورود به عرصه‌های اجتماعی و سیاسی در کشور باز کنند.

* یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اعلام اسامی نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری را گمانه‌زنی و فضاسازی رسانه‌ای عنوان کرد.
حسین نجابت ورود به مصادیق انتخابات ریاست جمهوری آینده را زودهنگام دانست و در عین حال،به ایسنا گفت:در انتخابات پیش رو یک قدم به جلو این است که کاندیداها تیم نزدیک به خود یعنی معاون اول، وزیر خارجه، وزیر کشور و معاون اجرایی را نیز معرفی کنند.

* سعید حجاریان در گفتگو با یکی از روزنامه های اصلاح طلب ، آخرین استراتژی خود را برای خروج جریان مطبوعش از انزوای سیاسی و برنامه های آتی اصلاح طلبان شرح داد .
 تئوریسین جریان اصلاحات که مدتی است با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری جلسات محفلی خود را برای تامین خوراک ذهنی هم قطارانش ، افزایش داده است ، در گفتگو با یکی از روزنامه های جریان اصلاحات ، عنوان ساخت: " اصلاحات به صورت بالقوّه در میان جامعه پایگاه دارد، اما فعلیت ندارد ، مردم ایران هم بیشتر دنبال برخورد اصلاح‌طلبانه و متعادل هستند .
وی با اشاره به اینکه تمایل بیشتر بدنه اجتماعی کشیده شده به سمت تفکر اصلاحات ، به گزینه "سید محمد خاتمی" برای ریاست جمهوری آینده است ،گفت : "مردم می‌گویند بالاخره خاتمی ‌نقطه تعادلی در جامعه است ، با اینکه به او انتقاد هست اما می‌خواهم بگویم که در عین حال اصلاحات هنوز هم رای دارد؛ رای بالایی هم دارد و آن فقط با آمدن خاتمی میسر می شود نه اشخاصی نظیر عبدالله نوری ، به دلیل آنکه خود آنها هم اعتقاد دارند که خاتمی هنوز در میان اصلاح طلبان رای بالاتری نسبت به دیگران دارد.