سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسعود مختاری

مارادونا: بوش آدمکش است

مارادونا

دیه گو آرماندو مارادونا در حاشیه سفر دو روزه به کلکته، "جرج دبلیو بوش" رئیس جمهوری پیشین آمریکا را یک تروریست توصیف و ابراز امیدواری کرد "باراک اوباما" تحولات مهمی در رهبری این کشور اتفاق بیفتد.   

سرمربی اسطوره ای تیم ملی فوتبال آرژانتین که به خاطر تمایلات چپ گرایانه و روابط نزدیکش با "فیدل کاسترو" شهرت دارد، تروریسم را بربریت توصیف کرده و افزود: اغلب مردم به دلیل نگرانی از امنیت خود، دست به اعتراض نمی زنند.

به گزارش سایت یاهو، این بازیکن اسطوره ای فوتبال جهان به رابطه صمیمانه اش با کاسترو و "کارلوس بیلاردو" اشاره کرده و گفت: در مورد موضوعات مختلفی از فوتبال گرفته تا سیاست با رهبر سابق کوبا گفتگو کرده است.

دیه گو آرماندو مارادونا

مارادونا افزود: هر دو این افراد نقش مهمی در زندگی اش ایفا کرده اند و همیشه از حمایت آنها در سخت ترین روزهای زندگی برخوردار بوده اما متاسف است که وقت کافی به دخترانش اختصاص نداده و شاید در آینده بتواند جبران کند.

وی اسپانیا را صاحب بهترین لیگ فوتبال جهان دانسته و در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان به شوخی گفت: مادرم مرا بهترین فوتبالیست جهان می داند و فکر می کنم اگر مادرم چنین نظری دارد قطعا من بهترین بازیکن جهان هستم.

سرمربی اسطوره ای تیم ملی فوتبال آرژانتین همچنین در بخشی از گفتگوهایش، گل معروف به "دست خدا" در جام جهانی 1986 را بهترین گل خود عنوان کرد.